Szybkie zakupy bez rejestracji, wysyłka w 24h

+48 600 797 100 pon-pt 08:00 - 19:00, soboty 09:00 - 13:00

Reklamacja towaru

1. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedłożenie karty gwarancyjnej, w przypadku utraty lub zniszczenia nie wystawia się jej duplikatu. 
2. Akumulator przy składaniu reklamacji powinien być czysty i naładowany. 
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie ustawowym - 14 dni. 
4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 
- osobiście pod adresem: AUTO-ELEKTRO S.C., ul. Braci Mieroszewskich A1-3, 41-219 Sosnowiec
- pisemnie na adres: AUTO-ELEKTRO S.C., ul. Braci Mieroszewskich A1-3, 41-219 Sosnowiec 
- telefonicznie pod numerem telefonu: 600 791 100 
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@akumulatory-moto.pl 
5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: 
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; 
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji; 
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Montaż akumulatora
*gratis

* w mpojazdach z łatwym dostępem do mocowania akumulatora

Przyjedź do naszego sklepu stacjonarnego a usługę montażu wykonamy za darmo

zobacz jak dojechać